mandag 23. november 2009

På "ferie"


Var noen dager på besøk hos pappa som bor i trøndelag. Fikk da tid til å drive med litt håndarbeid. Greit å ha noe å henge fingrene i. Så da ble resultatet: 2 par sokker. Det ene i str 12-18 mnd og det andre i str 6-7 år. 2 nye flaskenisser ble det og.

Vet ikke hvor bra det her bildet ble, men her har jeg begynt på en lilla adventsduk. Fikk lilla heklegarn fra Gjesdal, som skal brukes til kunststrikk. Har aldri prøvd det før, så det blir spennede å se hvordan den blir til slutt. Planen er at den skal bli ferdig innen denne adventstida er over, men vi får nå se hvordan det blir. Må konse veeldig for at det skal bli riktig. Men moro er det! :)

2 kommentarer:

  1. Eg ELSKER kunststrikk! Er mønsteret ifrå "kunststrikk 6"? Eg har strikka ein lilla brikke, og det gjekk kjempefort. No er planen å kjøpe mange runde bord slik at eg kan strikke store duker!

    SvarSlett
  2. Første gang jeg prøver det:) Vet ikke hvor det kommer fra i utg.punktet, men oppskrifta jeg har er fra Familien 24/2006. I oppskrifta er den rød, men jeg trenger en adventsduk. Og jammen er jeg ikke blitt hekta:)

    SvarSlett